ინტელის ტრენინგის რეფლექსია
დღე 1
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით პროექტებით სწავლებას,
შევქმენით საქაღალდე სადაც შევინახეთ სხვადასხვა მასალა. გავეცანით სახელმძღვანელოს, შევავსეთ კურსის რესურსები ,სასწავლო რესურსები და კიდევ ასევე გადმოვტვირთეთ საგნის შესაბამისი საგნობრივი სტანდარტი.
დღე 2
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით თუ როგორ შევქმნათ ბუკლეტები.
როგორ დავასათაუროთ, ჩავსვათ სხვადასხვა ფოტოები.გავეცანით სხვადასხვა გამომცემების ნიმუშებს.ვიმუშავეთ პუბლიკაციაზე.
დღე 3 დღევანდელ ტრენინგზე განვეცანით სტანდარტების დადგენას , სასწავლო მიზანი შევიმუშავეთ .ზოგადი ,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები გავიაზრეთ.შევადგინეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები თან გავიაზრეთ.
დღე 4
დღევანდელ ტრენინგზე განვეცანით განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების ფორმებეს . შევქმენით დროში გაწერილი შეფასების გეგმები . დავადგინეთ მოსწავლეთა წინარე ცოდნა. დავგეგმეთ შეფასებები . (მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასების ჩეკლისტი). დავგეგმეთ პრეზენტაცია და ასევე დავხვეწე.
დღე 5
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაციას პედაგოგიური პრაქტიკას: სტანდარტებით განსაზღვრული შედეგების მიღწევას მოსწავლეზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში. 21-ე საუკუნის უნარ- ჩვევების მიღწევას. საავტორო უფლებებს.გავეცანით წყაროს ციტირებას.
ვისწავლეთ ინტერნეტ-რესურსების მოძიება, მულტიმედია რესურსების მოძიება.გავეცანით ვებგვერდის შეფასებას, ონლაინ კომუნიკაციის საშუალებებს . საპროექტო თემისთვის გამოყენებული საკომუნიკაციო საშუალებების გან ხილვას.კიდევ ერთხელ გადავხედეთ პროექტებში ინტერნეტის გამოყენებას. შევხედეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასებას.დავგეგმეთ პროექტის ჩარჩო.მოხდა დაკავშირება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის კითხვებთან, მიზნებთან.
დღე 6
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით პროექტის სწავლის სხვადასხვა სტილის გაცნობას და გააზრებას. სწავლის პროცესის დიფერენცირებას. განმავითარებელი შეფასების გამოყენებას თვითრეგულირების უნარის განვითარებისთვის. შეფასების გეგმის შედგენას თვითრეგულირების უნარის ხელშეწყობისთვის. რესურსების გაცნობას სწავლის ხელშეწყობის მიზნით. მოსწავლეთა დამხმარე მასალების შექმნას.
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით პროექტებით სწავლებას,
შევქმენით საქაღალდე სადაც შევინახეთ სხვადასხვა მასალა. გავეცანით სახელმძღვანელოს, შევავსეთ კურსის რესურსები ,სასწავლო რესურსები და კიდევ ასევე გადმოვტვირთეთ საგნის შესაბამისი საგნობრივი სტანდარტი.
დღე 2
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით თუ როგორ შევქმნათ ბუკლეტები.
როგორ დავასათაუროთ, ჩავსვათ სხვადასხვა ფოტოები.გავეცანით სხვადასხვა გამომცემების ნიმუშებს.ვიმუშავეთ პუბლიკაციაზე.
დღე 3 დღევანდელ ტრენინგზე განვეცანით სტანდარტების დადგენას , სასწავლო მიზანი შევიმუშავეთ .ზოგადი ,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები გავიაზრეთ.შევადგინეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები თან გავიაზრეთ.
დღე 4
დღევანდელ ტრენინგზე განვეცანით განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების ფორმებეს . შევქმენით დროში გაწერილი შეფასების გეგმები . დავადგინეთ მოსწავლეთა წინარე ცოდნა. დავგეგმეთ შეფასებები . (მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასების ჩეკლისტი). დავგეგმეთ პრეზენტაცია და ასევე დავხვეწე.
დღე 5
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაციას პედაგოგიური პრაქტიკას: სტანდარტებით განსაზღვრული შედეგების მიღწევას მოსწავლეზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში. 21-ე საუკუნის უნარ- ჩვევების მიღწევას. საავტორო უფლებებს.გავეცანით წყაროს ციტირებას.
ვისწავლეთ ინტერნეტ-რესურსების მოძიება, მულტიმედია რესურსების მოძიება.გავეცანით ვებგვერდის შეფასებას, ონლაინ კომუნიკაციის საშუალებებს . საპროექტო თემისთვის გამოყენებული საკომუნიკაციო საშუალებების გან
დღე 6
დღევანდელ ტრენინგზე ვისწავლეთ უკუკავშირის გამოყენება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად. მოსწავლეთა ჩართვა
შეფასების პროცესში.
გაკვეთილზე გამოყენებული
შეფასების პროცესის რეფლექსია.შეფასების გეგმის გაცნობა.ასევე ფოკუსირება შეფასების
გეგმაზე. მოსწავლის სავარაუდო
ნაშრომის შეფასების დაგეგმვა. შეფასების განსაზღვრა
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის. მოსწავლის სავარაუდო
ნაშრომის გადახედვა. სასწავლო პროექტის
გადახედვა.
დღე 7
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით პროექტის სწავლის სხვადასხვა
სტილის გაცნობას და გააზრებას. სწავლის პროცესის
დიფერენცირებას, განმავითარებელი
შეფასების გამოყენებას თვითრეგულირების უნარის განვითარებისთვის.
შეფასების გეგმის
შედგენა თვითრეგულირების უნარის ხელშეწყობისთვის. რესურსების გაცნობა
სწავლის ხელშეწყობის მიზნით. მოსწავლეთა დამხმარე
მასალების შექმნას.
.
დღე 8დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით პროექტის სწავლის სხვადასხვა სტილის გაცნობას და გააზრებას. სწავლის პროცესის დიფერენცირებას. განმავითარებელი შეფასების გამოყენებას თვითრეგულირების უნარის განვითარებისთვის. შეფასების გეგმის შედგენას თვითრეგულირების უნარის ხელშეწყობისთვის. რესურსების გაცნობას სწავლის ხელშეწყობის მიზნით. მოსწავლეთა დამხმარე მასალების შექმნას.
დღე 9
დღევანდელ ტრენინგზე გავიხსენეთ წინა დღის მასალა. გავეცანით პორტფოლიოს შექმნას.გავაკეთეთ მოსწავლეთა პროექტების
დემონსტრირება.მოვამზადეთ სასწავლო პროექტების
პორტფოლიოს პრეზენტაცია.
ვაჩვენეთ პროექტის პორტფოლიო.შევაფასეთ კურსი.შევაჯამეთ კურსის დასკვნითი
ნაწილი .
This comment has been removed by the author.
ReplyDelete